Ce inseamna referrer?-Unde gasesc linckul meu de referrer?

 In primul rand sa va explic pe 'romaneste' definitia cuvantului REFERRER.
"Referrer" este cineva care face referinta cuiva, care trimite pe cineva undeva.
ex....El mi-a facut referinta catre acel dentist.
ex....Maria mi-a recomandat produse cosmetice de la firma X.
Deci dumneavoastra trimiteti pe cineva sa se inscrie pe un site ptc. Dumneavoastra sunteti referrer-ul lui ,si el devine referalul tau.


Unde gasesc linckul meu pe un site ptc pentru al trimite referalului meu?
Pe toate siteu-rile care se ocupa cu acest lucru linckul si bannerele le gasiti la sectiunea 'Banners' sau 'Bannere' in limba romana.Bineanteles unele site-uri pot face referire la altceva de ex.;
-pe neobux     -sectiunea Banners
-pe probux     -sectiunea Get Referrals
-pe buxsense   -sectiunea Referring Tools
-pe finalbux     -sectiunea Referrals -Referrals Tools
-pe smartclick -sectiunea Invita un prieten
Si tot asa continuati cu toate site-urile respective.

Cum ma folosesc de aceste linck-uri sau bannerre?
Foarte simplu,copiati codul linckului ,exemplu la neobux  arata asa http://www.neobux.com/?r=florinache2013. In locul lui florinache2013,acesta fiind id-ul meu de neobux ,va apare id-ul dumnevoastra.Dupa ce lati copiat il inserati intr-un articol pe mesenger,email,sau il dati unui prieten. De exemplu daca introduc intr-un browser cum ar fi google chrome exact asa cum este cineva va fi dierctionat exact pe pagina mea de referal .Odata cand acel cineva a intrat cu aceasta adresa,pe site-ul neobux,automat neobux memoreaza ip-ul acelui cineva si chiar daca nu se inscrie in momentul respectiv,atunci cand va dori sa se inscrie va deveni referalul meu.
Cu bannerele procedati la fel. Copiati codul bannerului (ex baner neobux 468 ori 60) si il introduceti pe o pagina web sau unde doriti,intr-un obiect gadget ce accepta html,pentru a se genera bannerul fara erori.
Finalul va arata asa;

Acesta a fost un exemplu cu neobux,dumneavoastra puteti aplica aceasta varianta in toate cazurile,pe toate site-urile ptc.

3 comentarii:

  1. Daca vrei sa castigi niste bani in plus?Nimic mai simplu.Poti sa te inscrii
    folosind linkul acesta http://www.neobux.com/?r=parlogalin.MULT SUCCES!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. www.marketglory.com/strategygame/costy1989

    RăspundețiȘtergere
  3. www.marketglory.com/strategygame/costy1989

    RăspundețiȘtergere

loading...
1link util